Dezvoltată de o mamă și testată pe copii săi!


miercuri, 3 iulie 2013

Primesc o mulțime de întrebări legate de căldura în scutecele lavabile. La noi, chiar dacă am călătorit au fost mai ușoară pentru pielea în textile. Voi ce păreri și experiențe aveți? mersi mult.

 "asa e in anotimpul acesta...e muuult mai bine in textile!"

 "era un film pe youtube cu o comparatie intre scutecele textile si cele de unica folosinta...nu mai stiu cum se numeste"

 "acesta era": http://www.youtube.com/watch?v=IKpCcUznbaI 

 "Noi anul trecut (inca nu purtam scutece textile) am avut o experienta urata de tot , baietelul meu s-a iritat rau la spate de le cele de unica folosinta anul acesta am mai folosit textile afara chiar si cand a fost cald dar n-a avut probleme deloc , de fapt de cand folosim scutece textle nu stim ce-i aia roseata"

"eu nu inteleg de unde vine chestia asta cu ii e cald in textile...doar e textil...in haine nu le e cald? eu nu mai inteleg mania aceasta a mamicilor, ba le e frig ba le e cald...ieri eram seara la sapte in parc, batea un pic de vant, fugeau bunicile dupa copii sa ii imbrace ca le e frig :)) Serban era in pantaloni scurti si tricou..."  

"sa fiu sincera mie mi se pare ca in zilele foarte calduroase se incinge un pic in cele cu interior fleece si insert microfibra. am facut comparatie -o zi textil cu fleece si o zi unica folosinta si a fost funduletul mai fierbinte in textil. in schimb cand am iesit cu finet in chilotelul de protectie a fost chiar foarte racoros."

"de ce nu termometrezi? Cu un termometru digital se poate lua usor temperatura de la nivelul bucutei. Eu vara trecuta am experimentat cu un Pop-in de microfibra si era racoare si bine. Bineineles conteaza cat de tare strangeti scutecelul, daca peste mai primeste pantalonasi..la noi era doar scutecelul si in rest aerul circula in voie dar asta e si idea la scutecele textile, cand e cald vara stau in ele si nimic altceva. Eu oricum, n-am mai folosit nici un scutec de unica folosinta de cand am inceput scuteceala, nici n-am mai fost curioasa...mi-au ajuns 7 luni ca dupa sa vad diferentele. Si de atunci pana la olita nici macar in treacat n-a atins un disposable."

"nici eu n-as mai folosi de unica folosinta, dar uite ca se irita tare de la textile, asa ca uneori nu prea am de ales. noi tot cu scutecul la vedere iesim, cu spatiu de intra doua degete pe la bulanele, dar deja cu scutecele si cu luna in spate suntem curiozitatea cartierului, ar mai lipsi sa umblu cu termometrul dupa fundul lui si poate si cu un carnetel sa iau notite.. :))))

"Bebelusul meu sta in scutec si tricou in casa...afara ii dau si niste pantaloni scurti...ca zice ta-su ca nu poate sa iasa in chiloti afara :)) "



 Pentru părerile scuteciștilor într-un nivel extraordinar, căutați clubul scutecelor textile pe facebook: https://www.facebook.com/groups/247991668634049/


Îţi poţi comanda pachetul tău de scutece lavabile Trezy la adresa de e-mail: office@trezy.ro sau la numărul de telefon: 0743 134 891. Urmează-ne pe facebook: www.facebook.com/trezyscutece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu