Dezvoltată de o mamă și testată pe copii săi!


luni, 15 iulie 2013

Bună Fetelor, cum stați cu iritațiile? Câteodată apare și în textile? Cum procedați? Noi trebuie sa fim atenți la mâncare.


"D.H.: nu a avut niciodata cu textile

D.P.: Fiul meu are destul de des cu textile. Cu cele de unica folosinta avea mult mult mai rar. Poate chiar niciodata. Face o reactie alergica la materialul din care e facut TB pe interior lateral si uneori se irita daca trece prea mult timp pana il schimb (daca adoarme, de exemplu, in deplasare si-si continua somnul acasa si nu am cum sa-l schimb).

D.H.: atunci cred ca depinde de copil, la mine cu unica facea iritatii - santuri, acum am scapat

R.W.: nu am avut niciodata iritatii.

E.P.: Nici fetita mea nu a avut niciodata in textile. Nu mai folosim nici un fel de crema de cand avem textile si e ff ok.

I.P.B.: Fiica mea se irită și in textile. Din păcate nu pot face nimic, decât s-o las în fundul gol mai mult.

C.E.: si al meu cat a fost mic mic (pana in 3-4 luni) se irita numai in textule, in pampersi nu...dar acum e ok
C.A.: Nici noi nu mai avem iritatii dupa varsta de 6-7 luni si inainte trecea super repede daca o lasam goala cateva ore pe zi. Se irita de la orice natural dar acum nu se mai irita de la nimic si e super bine fata de pampers la care aveam iritatii mai mereu. Daca foloseam linere stay dry nu aveam iritatii deloc nici inainte depinde mult de sensibilitate bebelusului
T.I.: noi ne mai iritam cateodata cand nu il schimb la timp, dar trece repede cu crema de galbenele cu propolis
D.P.: Liner am incetat de mult timp ca sa incerc sa ii pun pentru ca il fugaresc oricum prin casa pana ii pun scutecul si nu reusesc scutec + liner. Si lui ii trece f repede pentru ca nu apuca sa se agraveze - il las cu fundul gol si ii dau fie cu unt de shea, fie cu un balsam facut cu unt de shea, galbenele si musetel. Dar se irita des... are 1,2 ani si scutecim de vrem 4 luni.
N.I.: O singura data s-a iritat al meu cand am schimbat detergentul pt scutece. Am folosit dermalin si desi am pus sub cantitatea recomandata, s-a iritat instant. Am clatit scutecele de vreo 5 ori la masina si am tratat iritatia 2 zile cu crema de galbenele si i-am pus de unica folosinta. Dupa 2 zile am trecut la scuteceala iar.
R.R.M.: si al meu se irita mai nou de la scutece cu interior fleece, si asta dupa un an de zile in care nu s-a iritat deloc.ciudat e ca nu se irita decat la putzica, in alta parte nu are absolut nimic. solutia pe moment sunt traditionalele schimbate la primul pipi si pampers (din pacate) la somn.
D.A.: la noi trecea daca nu-i puneam deloc microfibra 2 zile. doar bambus, canepa sau bumbac"


Îţi poţi comanda pachetul tău de scutece lavabile Trezy la http://www.trezy.ro/ro/
numărul de telefon: 0743 134 891. 
Urmează-ne pe facebook: www.facebook.com/trezyscutece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu