Dezvoltată de o mamă și testată pe copii săi!


luni, 7 aprilie 2014

Marea Întâlnire a Scutecelor Lavabile din Miercurea-Ciuc s-a derulat cu succes!



# Iată un rezumat cu fotografii şi o listă despre:

- scutecele lavabile sunt pentru cei leneşi şi siguri pe ei înşişi
- Ce îşi doresc cel mai mult ciucanii să obţină de pe urma folosirii unui scutec adevărat?
- s-a scumpit detergentul în Miercurea-Ciuc de când suntem atât de mulţi
- unde pun mamele din Ciuc scutecele lavabile după ce au fost folosite (idei)?
- am calculat
- istorisiri de succes şi mici accidente
- ce părere au bunicile?
- cum să-ţi convingi soţul?( psst acesta este un mare secret)

www.trezy.ro fii şi tu membru


Iată părerile celor din Miercurea-Ciuc referitor la folosirea scutecelor lavabile:
S-a adunat un grup mare în clădirea numită “ Casa părintelui Albert” care este teritoriul mamelor din Miercurea-Ciuc.
Şi în Miercurea-Ciuc este caracteristic faptul că mămicile încearcă mai multe tipuri de scutece lavabile, deci la întâlnire au venit venit mame care folosesc scutece diferite şi nu în ultimul rând au fost de faţă şi două mămici la care primează scutecele de unică folosinţă.
Şi atunci am început să povestim, nu a fost nici un moment stânjenitor, toată lumea vorbea


  1. Am votat în unanimitate că înainte de a ne apuca am crezut că este ceva ieşit din comun şi că se descurcă numai gospodinele harnice, numai cele model de pricepute. Dar cine spală o pereche de şosete chiar înainte de a le folosi şi le calcă pentru că nu are timp să aştepte până se usucă, acea persoană nu are timp să spele scutece, închipuieţi ce ar fi acolo…
S-a aflat şi secretul în legătură cu acest lucru: nu am devenit mai harnice, dar scutecul! aaa acesta este altceva, este în ordine, pentru că pentru asta avem cumva timp, ne încântă, ne ocupăm de el cu plăcere mai târziu cum copilul creşte devine un real program de joacă, te ajută să întinzi scutecele, alege singur scutecul pe care vrea să-l poarte, etc.
Unde este dificultatea aici? Mai de grabă este o activitate veselă care dezvoltă încrederea în sine!
Nota redacţiei. Ar fi trebuit să vezi aceste femei fericite, au fost foarte frumoase!


  1. Aşteptările noastre principale de la un scutec: să nu permită scurgeri de lichid, să se poată folosi uşor, să absoarbe timp de două ore, mărimea scutecului să fie optimă, să se usuce uşor, să fie frumooos!


  1. Cum este depozitat scutecul lavabil în Miercurea-Ciuc: după clătire, uscat într-un sac, uscat într-o găleată, într-o găleată cu apă, împotriva mirosului să folosim frunze de ceai, levănţică sau simplu vă recomandăm folosirea detergentului!


  1. Ne-am povestit întâmplări de succes şi eşec:
  • în primele săptămâini este carcteristic faptul că folosirea lor este mai puţin reuşită, dar la primul copil acest lucru se întâmplă pentru că trebuie să căpătăm experienţă
  • s-a menţionat de mai multe ori că l-am împachetat fericiţi pe bebe în scutecul nou şi hop a avut loc un accident, iar după aceea după ce ne-am consultat un pic pe site am aflat că scutecele lavabile au cea mai mare putere de absorbţie după 5-6 spălări
  • a fost menţionat şi faptul că atunci când bebe se mişcă sau dacă body-ul este prea strâmt atunci acolo unde îl strânge acolo se va scurge lichid. De aceea să îi îmbrăcăm cu body-uri mai mari iar când îi ducem undeva să punem cu un absorbant mai mult în scutec.
  • Pentru perioada nopţii depinde de fiecare copil în parte, fiecare părinte cu ce îl înfăşează, bebeluşii care fac cel mai des pipi sunt cei în jur de un an şi jumătate, ei sunt împachetaţi în scutece de unică folosinţă, iar alţii umplu scutecele cu mai multe absorbante şi în acest fel rezistă până dimineaţa.
  • Dar ce este dacă nu încap toate acele absorbante care se pun în plus în buzunar? Dar cine ţi-a spus să le pui pe toate în buzunar aceasta a fost o descoperire mare!
  • este aşa de liniştitor faptul că putem să experimentăm fără probleme pentru că absorbantele nu se termină


  1. Ce spune buni?


exemplul nr.1 Dacă scutecele sunt frumos pregătite şi apretate atunci şi bunicile îşi împachetează nepoţeii cu plăcere
exemplul nr.2 Le întinde pe sfoară şi spune că sunt aşa de frumoase
Exemplul nr.3 L-am dus pe bebe la buni într-un scutec lavabil şi l-am adus acasă împachetat într-un scutec de unică folosinţă.!Buni a spus: “ După părerea mea, fetiţa mea, într-un scutec de unică folosinţă nici nu se simte că a făcut pipi, pe când celălalt era aşa de plin!”
( Fiica îi răspunde: «  da mamă, dar scutecul din hârtie este plin de gel, nu se simte nimic în el, şi mirosul de pipi este parfumat, n-ai observat ? »)
exemplul nr.4 Buni spune: “ Vai, îţi faci singură probleme, păi în sfârşit nu trebuie să le speli, să le întinzi pe sfoară, dacă ai şti cât ne-am chinuit noi…” (după asta întinde scutecele)
Exemplul nr.5 Buni spune: “ Păi bine faci draga mea, nu-ţi cade nici ţie verigheta de pe deget  şi faceţi şi puţine economii.”


  1. O familie a socotit cât au cheltuit( au aruncat la coşul de gunoi) la primul copil pentru că au folosit scutece de unică folosinţă. Citez: “ Am socotit până la 3.000 după aceea am renunţat să mai socotim, mi-am ieşit din fire.”


  1. Aici a venit tema bărbaţilor, abordarea economică le place, cu asta pot fi convinşi uşor
+1 sunt sceptici în mod caracteristic
+1 le pun scutecul lavabil dar nu îl spală
+1 la al treilea copil şi-au dat deja seama că întotdeuana au noroc aşa că toţi „ sunt plini de caca”
+1 un alt factor comic este acela că soţia cere în fiecare lună de la soţiorul ei suma economisită( şi acesta este un truc bun ca să îi reamintim de fiecare dată cât de bine am ales)
+1 au fost şi observaţii din partea masculină de felul: „ Ce interesant este dragă că interesele tale în ceea ce priveşte internetul s-au redus la informaţiile în legătură cu scutecele lavabile
Deci ai grijă pentru că crează dependenţă!


  1. Iar gluma zilei a fost ştirea proaspătă că de când suntem în număr atât de mare cei care folosim scutecul lavabil în Miercurea-Ciuc, s-a scumpit detergentul


www.trezy.ro/ro




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu