Dezvoltată de o mamă și testată pe copii săi!


luni, 28 ianuarie 2013

Povestea scutecelor de generaţie nouă Trezy din material textil



În urmă cu şase ani, la prima noastră fetiţă am privit cu stupoare la mormanul de gunoi care s-a adunat din cauza scutecelor de unică folosinţă, care a fost doar un adaos la pielea veşnic iritată a bebeluşului. Nefiind fără importanţă nici faptul c-am cheltuit o avere pe scutece… aşa c-am întrebat-o pe mama mea cum se schimbau scutecele mai demult. La cea de-a doua fetiţă a noastră m-am documentat în legătură cu scutecele din pânză fabricate în afara ţării şi am început să fabric propriile mele scutece. Timp de doi ani am dezvoltat propriul meu brand, încercam scutecele pe fetiţele mele, treptat am simplificat utilizarea lui. Tot mai multe dintre cunoştinţele mele îmi cereau să le cos şi lor.
Le-am îndrăgit, le-au îndrăgit, sunt un succes !
I-am ales un nume vesel care îşi are originea în jocurile noastre din copilărie iar fetiţa mea mai mare i-a desenat un « logo ».
Acum a devenit locul meu de muncă. Cu care ofer bucurie zi de zi pentru :
  • 153 de tinere familii conştiente, că au găsit o alternativă in scutecele Trezy
  • bebeluşi, că au scutece care le protejează pielea
  • pentru croitorese pentru că au găsit locuri de muncă la Trezy
  • pentru mine, că am pus protecţia mediului în practică
  • pentru producătorii locali, că suntem cu unul mai mulţi

Dacă ţi-a trezit interesul scutecul lavabil Trezy, te rog să-mi scri la adresa de e-mail : trezyscutec@gmail.com
Poţi să mă suni şi la numărul de telefon : 0745 993 423.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu